Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Nádas Péter: Hazug, csaló

Posted by ambrusa - 2020. január 05.

Szerző: Nádas Péter | Felolvassa: Ambrus Attila József | Megjelent: Alibi hat hónapra 9. Gyermekkor. Sanoma, Budapest, 2011. | A felvétel készült: 2012 | Játékidő: 00:07:21 | Bitráta: 192 kbps / 44 kHz / mono | Youtube: Megnézem | Youtube: Ambrusa alkotói stúdiója | Anchor: Meghallgatom | Spotify: Követem| Letöltés: .mp3 (10.1 Mb) vagy .mp4 (39.6 Mb)

Akkor tavasz volt, s már tudtam írni. Amikor mentem az iskolába, láttam valami furcsát. Egy nagy fekete kocsiban valami sűrű, fekete massza főtt. Fával tűzdelték a kocsit, és a masszát beleengedték a talicskába. Büdös volt. Akkor még nem tudtam, hogy ez a szurok. De érdekes volt nézni, ahogyan az utat csinálták vele. És ahogy kihűlt. Mentem az iskolába. Aztán az első szünetben eszembe jutott, hogy még jobb lenne az útépítőket nézni, mint itt üldögélni, hiába. Hiszen írni már tudtam. Egy lapot kitéptem a füzetemből, s a következőket írtam a lapra… — Írta: Nádas Péter | Felolvasta: Ambrus Attila József (2012) | Megjelent: Alibi hat hónapra 9. Gyermekkor. Sanoma, Budapest, 2011.

 

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .