Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Gárdonyi Géza: Micó

Posted by ambrusa - 2017. május 06.

Előadja: Evila | A felvétel 2017. május 6-án készült!
Eredeti megjelenés: Gárdonyi Géza: Az én falum. Unikornis, Budapest, 1991
Szöveg a MEK-en: Mek.oszk.hu/00600/00657/html/03.htm#cim38
Zene: Audionautix.com | Kép: Pixabay.com
Játékidő: 00:12:21 | Bitráta: 128 kbps / 44 kHz / stereo

Egy vasárnap reggel, hogy rajtam volt már az ünnepi ruha, siettem ki, hogy lássanak. De korán találtam fölkészülni: nem mutatkozott egy gyerekpajtásom se. Pedig volt nekem jócskán: úr, paraszt egyformán. Valamennyi közt legkedvesebb a Csordás Andris. Andris annyi idős volt, mint én: hétesztendős, de sokkal okosabb. Mindennap talált ki valami újat. Ha egyebet nem, madárfészket újságolt. S ha éppen nem akadt még madárfészek se, akkor Micóval játszottunk.

Iratkozz fel a youtube csatornára: https://goo.gl/qwA9bt

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
