Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Aszlányi Károly: Hét pofon

Posted by ambrusa - 2016. augusztus 25.

Szerző: Aszlányi Károly (1908-1938) | Előadja: Gépész
Megjelent: Fapadoskonyv.hu, Budapest, 2010
Fapadoskönyv: Vedd meg a teljes könyvet!
ISBN 978-963-344-259-3 | A felvétel készült: 2016/augusztus
Eredeti megjelenés: Világv. Reg. Kiadóváll., Budapest, 1934, 64 oldal
Bitráta: 128 kbps / 22 kHz / stereo | Játékidő: 04:29:00 (269 perc)
Winamp lejátszóval letöltés nélkül is meghallgatható: menu.m3u
A hangoskönyv letölthető egyben: .zip vagy .zip (203,8 Mb)
A hangoskönyv letölthető darabolva: .rar1 | .rar2
Megjegyzés: OPEN ACCESS – A hangoskönyv a „Látássérült Emberek Megsegítésére” c. projekt keretében készült. Köszönet a Fapadoskönyv Kiadónak (Béky Loránd), hogy a kisregény meghangosításához és közzétételéhez hozzájárultak. A Hangoskönyv szabadon letölthető és változtatás nélkül terjeszthető, de kereskedelmi forgalomba nem hozható!
Hangoskönyvünket a Magyar Elektronikus Könyvtár is átvette: Mek.oszk.hu/15900/15978/

Ipubs - Vásárold meg a könyvet a Fapadoskönyv oldalán!

Ipubs – Vásárold meg a könyvet a Fapadoskönyv oldalán!

A Hét pofon először rövid történet volt; szólt egy fiatalemberről, aki nem nyugodott bele, hogy visszaéljenek a fiatalságával: nyugodt, világos, áttetsző és szemtelen történet, amelynek jelentősége nincs, csak hatása. Én is voltam fiatalember, és semmibe se nyugodtam bele, tehát tudom, hogyan van ez. A legtöbb fiatalember belenyugszik. Erről a kérdésről sokszor írtam már. (Aludni is tilos, Előszó egy házassághoz stb.) De máskülönben mindig kimondtam, amit gondolok, csak a Hét pofonban nem mondtam ki, amit gondolok, csak azt mondtam ki, ami történik. Ennélfogva a Hét pofon irodalmilag értéktelen, és talán éppen ezért, sikere van. Viszontláttam filmen és elolvastam portugálul. Az évek során számtalanszor elfeledkeztem róla és számtalanszor eszembe juttatták. És úgy látszik a Hét pofon karrierje megindult mostan. A Hét pofoné, mondom. Nem az enyém Az enyém nem. — Kezdek rájönni, hogy ez így van. Ezek az írások a maguk életét élik, hamarosan elveszítem őket a szem elől. Útra kelnek és megbuknak vagy hódítanak. Szaporodnak vagy megfogyatkoznak. Esetleg másé lesznek. Olyan ez, mint a Sors, vagyis nem tudom milyen. Az ember felneveli az írásait, eltartja őket, küzd értük, exponálja magát az érdekükben. Egyszerre csak megszöknek tőle egy csinos kiadóval, s egy szép napon két kacér filmszínész között történnek meg. Az én ötleteim. Rájuk kiáltok, de nem ismernek meg. Vagy rám kiáltanak, de nem ismerem meg őket.


21/01. I. rész — Béke (Előadja: Gépész)

21/02. I. rész — Az újságíró (Előadja: Gépész)

21/03. I. rész — Az első pofon (Előadja: Gépész)

21/04. I. rész — A második (Előadja: Gépész)

21/05. I. rész — A harmadik (Előadja: Gépész)

21/06. I. rész — Maisie (Előadja: Gépész)

21/07. I. rész — Negyedik pofon (Előadja: Gépész)

21/08. I. rész — Az átváltozóművész (Előadja: Gépész)

21/09. I. rész — Hogyan ütöttem pofon ötödször az acélkirályt (Előadja: Gépész)

21/10. I. rész — A közvélemény (Előadja: Gépész)

21/11. I. rész — Esti fények (Előadja: Gépész)

21/12. II. rész – Hajnali út (Előadja: Gépész)

21/13. II. rész – A madártojás (Előadja: Gépész)

21/14. II. rész – Terbanks elakad (Előadja: Gépész)

21/15. II. rész – Egy történelmi beszélgetés (Előadja: Gépész)

21/16. II. rész – Terbanks hazatér (Előadja: Gépész)

21/17. II. rész – A macphabizmus (Előadja: Gépész)

21/18. II. rész – Maisie döntő lépése (Előadja: Gépész)

21/19. II. rész – Terbanks biztonságban (Előadja: Gépész)

21/20. II. rész – Maisie-t meglepetés éri (Előadja: Gépész)

21/21. II. rész – Terbanks megőrül (Előadja: Gépész)

2 hozzászólás to “Aszlányi Károly: Hét pofon”

  1. Bozó Klára said

    Olyan “Rejtős”!
    Tetszett!

    • Gépész said

      Igen! Ez jutott eszembe nekem is miközben olvastam.
      Aszlányi csak 30 évet élt. Mi lett volna ha tovább tud írni!
      Készül az Aludni is tilos c. könyve, ami egy hajléktalanná lett ember néhány napját írja le Budapesten az 1900. évek
      elején.

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
