Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

A tehetségen túl – Beszélgetés Bakonyi Orsolya előadó- és képzőművésszel

Posted by ambrusa - 2016. január 06.

Egész véletlenül találtam rá az interneten barangolva. A youtube-csatornán éppen irodalmi munkatársunk Mester Györgyi egyik művét adta elő. Magával ragadott az előadásmódja, napokra a hatása alá kerültem. Nem sokkal ezután kerestem meg őt, emailben, és ő szívesen vállalkozott egy interjúra. A személyes találkozás a távolság miatt sajnos nem jöhetett létre (bár én sokkal jobban szeretem a személyes, találkozós, „régimódi” interjúkat), de a beszélgetés, még ha virtuális módon is, legnagyobb örömömre mégis megvalósulhatott. Mint kiderült, Bakonyi Orsolya nemcsak az előadásaiban nyújt felejthetetlen élményt, hanem a képzőművészetben is érdekes alkotásai születnek.

Tovább a cikkre >>>

Poda Erzsébet: A tehetségen túl - Beszélgetés Bakonyi Orsolya előadó- és képzőművésszel (Forrás: baratno.com)

Poda Erzsébet: A tehetségen túl – Beszélgetés Bakonyi Orsolya előadó- és képzőművésszel (Forrás: baratno.com)

 

Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
