Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Jenei András: Dűneszemek (Válogatott novellák)

Posted by ambrusa - 2015. november 23.

Szerző: Jenei András (1976-) | Előadja: Gépész
Cím: Jenei András: Dűneszemek (Válogatott novellák) | Borító: Kaszás Zsófia
Nyomtatott kötet: Szöveges megjelenés: Dűneszemek (Válogatott novellák). Szerzői kiadás, [S.l.], 2015, 65 oldal
Szöveg a MEK-ben: Mek.oszk.hu/14600/14673/
Hangosköny: Magánkiadás, Pécs, 2015 | Felelős kiadó: Ambrus Attila József
ISBN: 978-80005-5-0 | Előadja: Gépész (Király Gábor)
A felvétel készült: 2015/november | Játékidő: 02:04:32 (125 perc)
Bitráta: 128 kbps / 22 kHz / stereo
Winamp lejátszóval letöltés nélkül is meghallgatható: menu.m3u
Letöltés (data.hu): .zip (115 Mb)
A kiadvány copyright jellemzője: Nevezd meg! – Ne add el! – Így add tovább! 2.5 Magyarország (CC BY-NC-SA 2.5 HU)
Megjegyzés: OPEN ACCESS — A hangoskönyv a „Látássérült Emberek Megsegítésére” c. projekt keretében készült. Köszönet a szerzőnek hogy a novelláskötet meghangosításához és közzétételéhez hozzájárult. A Hangoskönyv szabadon letölthető és változtatás nélkül terjeszthető, de kereskedelmi forgalomba nem hozható!
Hangoskönyvünket a Magyar Elektronikus Könyvtár is átvette: Mek.oszk.hu/14700/14776

Jenei András: Dűneszemek (Válogatott novellák) - Hangoskönyv (mp3)

Kimentem a világba, megálltam a peremén és leültem a földre. Belemarkoltam a porhanyós homokba, majd ahogy az ujjaim között kifolytak a homokszemek, elgondolkodtam. A homok. Lehet fehér, sárga, vörös, vagy akár szürke, de mindenhol ugyanaz és mégis más. Ugyan apró morzsákból áll össze; legyen egy fűcsomó alatt, a szőlőtőkék között, a tengerparton, vagy éppen a sivatagi dűnék testében, de mindenhol homoknak hívják. S akkor felmarkoltam belőle egy adagot és tollat ragadtam, írást formáltam belőlük, így bármit is adnak eljuthatnak ahhoz, aki ezen sorokban velem és gondolataimmal szintén felmarkolja majd őket. Valós történések, pillanatnyi gondolatok füzére lett belőlük, s ha érthető, ugyanúgy elgondolkodtat, mintha csak a sima értelmet emeljük ki a novelláimból…

19/01. Előgondolatok – Egy szál rózsa (Előadja: Gépész)

19/02. Végtelen (Előadja: Gépész)

19/03. Ha sietsz orra fogsz esni (Előadja: Gépész)

19/04. Ahonnét jöttem (Előadja: Gépész)

19/05. Én vele nyertem (Előadja: Gépész)

19/06. Megérdemelt büntetés lenne (Előadja: Gépész)

19/07. A hazugság (Előadja: Gépész)

19/08. A hídról (Előadja: Gépész)

19/09. A síró árnyék (Előadja: Gépész)

19/10. Metró (Előadja: Gépész)

19/11. Lovag a sötétből (Előadja: Gépész)

19/12. Lovagmese (Előadja: Gépész)

19/13. Az (Előadja: Gépész)

19/14. A tanítás (Előadja: Gépész)

19/15. Holnap (Előadja: Gépész)

19/16. A remény (Előadja: Gépész)

19/17. A tűz (Előadja: Gépész)

19/18. Black Falcon (Előadja: Gépész)

19/19. A szamuráj (Előadja: Gépész)

 

Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
