Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Szigorú változások 2015-ben

Posted by ambrusa - 2015. január 07.

2015-től szigorúan áttérünk az engedélyezett anyagok vagy a nem jogproblémás anyagok elkészítésére és felrakására. Ehhez fontos, hogy a felolvasóink betartsák azokat a jogi szabályokat, amit a törvény előír. Sajnos ez valószínűleg a blogunk végét is jelentheti, mivel a felolvasók felolvasási kedve igencsak le fog csökkenni. Jelenleg a blog frissítése bizonytalan ideig leáll, illetve, csakis szerzői vagy kiadói engedéllyel rendelkező felolvasásokat tudunk ide kihelyezni. Ezúton jelezzük tehát a szerzőknek, hogy jelezzék, ha valamely felolvasónkkal szívesen felolvastatnák művüket/műveiket (amelyek szerzői jogaival teljes mértékben maguk rendelkeznek)!

Reklámok

6 hozzászólás to “Szigorú változások 2015-ben”

  1. Lili Toldi said

    Én engedélyezem a könyvem felolvasását, vagy akár fel is olvasom. Toldi Lili: Chips and a Log.

  2. Vgh Miki said

    Szia, Attila!

    Én valamikor évekkel ezelõtt, mikor feliratkoztam a hírlevélre, tettem róla említést neked, hogy feleségem és én is nem látunk, de a mekben eddig több, mint 20 könyvünk jelent meg. Akkor kértem, örülnénk, ha lenne valaki, aki vállalna belõlük felolvasást. Most ismét felvetem, hiszen szerencsére élünk még, tehát rendelkezünk a szerzõijogainkkal.

    V. Pócsay Rozika Végh Miki

    Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

    • Névtelen said

      Kedves V. Pócsay Rozika! Kedves Miklós!
      Köszönjük a felajánlásokat.
      Jómagam nem ismerem az írásukat, de most láttam tényleg párat fenn a MEK- en.
      Fogok elolvasni belőlük, és elképzelhető, hogy engem érdekelne ami közel áll hozzám.
      Üdv:
      Máder Edit

  3. Névtelen said

    Ami esetleg jogproblémás, azt leveszitek a blogról?

    • ambrusa said

      Jelenleg azon vagyunk, hogy ne kelljen, mert akkor kb 6-8 hkönyv maradna fenn a teljes anyagból. Ha viszont a szolgáltató úgy dönt, hogy bezárja a blogot, akkor kénytelenek leszünk, különben mindent törölnek weblapostól!

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
