Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Engel, Georg: Légió mindhalálig

Posted by ambrusa - 2014. augusztus 29.

Szerző: Engel, Georg | Fordította: Tölgyes Ernő | Előadja: Gépész
Megjelenés: Cédrus, Budapest, 1990, 316 oldal | A felvétel készült: 2014
Játékidő: 10:48:36 (649 perc) | Bitráta: 96 kbps / 44 kHz / stereo
Winamp lejátszóval letöltés nélkül is meghallgatható: menu.m3u
A hangoskönyv letölthető: Free: .ZIP Prémium: .ZIP (456,2 Mb)
A hangoskönyv letölthető regisztráció nélkül: .Rar1 | .Rar2 | .Rar3
Megjegyzés: A hangoskönyv kereskedelmi forgalomba nem kerül.

1959 egyik verőfényes augusztusi napján érkeztem Párizsba. Röviddel azelőtt fejeztem be Svájcban egy szállodai tanfolyamot; tizenhét és fél éves korom ellenére meglehetősen öntudatos fiatalember voltam. Két évvel korábban még gondolni sem mertem volna rá, hogy valaha megláthatom ezt a várost, gondolhatják tehát, milyen boldogság dobogtatta meg a szívemet. Akkor még nem sejthettem, hogy ez a csodálatos város, amelyet valamennyi rejtelmével együtt meg szerettem volna ismerni, egyenesen a pokolba juttat majd… – élet az idegenlégióban.

10/01. Párizs – Marseille (Előadja: Gépész)

10/02. Marseille – Algéria (Előadja: Gépész)

10/03. Mascara – Quartier soyer (Előadja: Gépész)

10/04. A versenydíj (Előadja: Gépész)

10/05. Újra kórházban (Előadja: Gépész)

10/06. Duarte romjai 2/1. (Előadja: Gépész)

10/07. Duarte romjai 2/2. (Előadja: Gépész)

10/08. Altisztképzés Chancyban (Előadja: Gépész)

10/09. A gerillaellenes egységben (Előadja: Gépész)

10/10. Keserű számvetés (Előadja: Gépész)

5 hozzászólás to “Engel, Georg: Légió mindhalálig”

  1. Névtelen said

    Minden elismeresem Legio Mindhalalig hangos könyvhöz
    Magamrol en vagyok az a bizonyos Georg Engel a nagysikerü könyv iroja

  2. Dr Jan Zoltán said

    Köszönöm szépen, nagyon jó kikapcsolódás volt.

  3. ambrusa said

    Az online verzióban javítottam most!

  4. Dr. Jan Zoltán said

    Nem sikerült feltölteni, mindegyik lejátszó az első részt tartalmazza.

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
