Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Szinay Balázs: Visszafordíthatatlan

Posted by ambrusa - 2013. szeptember 23.

Szerző: Szinay Balázs | Előadja: Szinay Balázs
Megjelenés: Poet.hu | A felvétel készült: 2013.
Játékidő: 00:01:49 | Bitráta: 192 kbps / 44 kHz / stereo
Vaklap Az .mp3 letöltése

visszafordíthatatlan életemből rendre kizártak / isten volt az egyetlen, ki két sorsállomás között rekedt velem / sajnálok mindenkit, aki nem szeretett / sajnálok mindenkit, aki már nem szerethet / zaklatott lelketektől most visszaveszem az igét / akkor is, ha valaha örökre ígértem azt nektek, mert / felemelkedhettetek volna hozzám, de fel sem ismertetek / okolhatnék mást is helyettetek, de hiába mondtam: / rendet bontsatok és ne ihletést / döntésre kényszerített titeket az összes ítélet s most mégis megint / ítéletet kell mondanom minden életképtelen felett, mert / ti lehetettek volna az út, az igazság és az élet, nem én / ha nem a földi pokolra vágytok, mint parázna hitetlen nemzedék / a kár akarom, akár nem, az én lelkem is pihenni tér, ha már elég s / távol tartja magát világotok dolgaitól, mert ez már csak a ti dolgotok / akkor is, ha a teremtett világon csak a kegyelem segíthet s bár / tagadjátok, de rátok bíztam a világot, úgy van rég és úgy is / lesz, ahogy ti akarjátok és nem úgy, ahogy én / akkor is, ha csak nekem fáj pusztulásotok, nem én vagyok a fenevad / nem függ tőlem már semmi sem, magatoktól rettegjetek

http://archive.org/download/SzinayBalazsFelolvasottMuvei/Szinay_Balazs-Visszafordithatatlan.mp3%20
Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
