Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Szinay Balázs: A pillanat elbeszélése

Posted by ambrusa - 2013. szeptember 23.

Szerző: Szinay Balázs | Előadja: Szinay Balázs
Megjelenés: Poet.hu | A felvétel készült: 2013.
Játékidő: 00:01:20 | Bitráta: 192 kbps / 44 kHz / stereo
Vaklap Az .mp3 letöltése

Beléd szöktem, hogy meglopjalak, / pedig nem voltál nő, / csak anyányi vonzalom, / életen át tartó, pillanatnyi magányomban, / kinek lelkén rajta fekszik az ösztön. // Akaratlan rontottál meg, / hisz már a tétova gondolat is gyaláz, / s míg elfordultál, / agyam fájdalomtesteddel szeretkezett. / Gyötört, hogy csak Te vagyok, s nem Mi. / Egy akartam lenni. // Nem ösztön volt, megmunkált egymásra találás, / de beteg a Mindenség, / mi szépséget lát, / két sors által lemeztelenített tünethordozó / hús-vér, csontig hatoló elmenászában. // Mielőtt még fájt volna a tény, felnéztél, / a pillanat véget ért. / Megszokásból tovább titkolóztunk, / s én beleszomorodtam illatodba, / mit lelkemen felejtettél. / Szeretődből átmenet nélkül lettem magzatod, / mi leélte pillantásodban életét.

http://archive.org/download/SzinayBalazsFelolvasottMuvei/Szinay_Balazs-A_pillanat_elbeszelese.mp3%20
Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
