Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Janikovszky Éva: A tükör előtt (Egy kamasz monológja)

Posted by ambrusa - 2013. április 11.

Szerző: Janikovszky Éva (1926-2003) | Előadja: Sánta Zsolt
Szöveg a WEB-en: Www.nemokap.hu/ir/kamasz.htm
A felvétel készült: 2013 | Játékidő: 00:05:00 | Bitráta: 96 kbps / 44 kHz / stereo

Pocsék vagyok, fantasztikusan pocsék. Hiába bámulom magam a tükörben, ez napról napra csak rosszabb lesz. A legfantasztikusabb az, hogy észre sem vettem, mikor lettem ilyen pocsék. Mert tavaly még egész normális srác voltam, az tuti, arra még emlékszem. Nem is néztem én akkor sose tükörbe, csak ha véletlenül nekimentem. De most muszáj, most folyton bámulnom kell magam, merthogy ilyen fantasztikusan pocsék lettem. Kész látványosság.

Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
