Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Juhász Gyula: Szerelem?

Posted by ambrusa - 2013. április 05.

Szerző: Juhász Gyula (1883-1937) | Előadja: Sánta Zsolt
Megjelent: Juhász Gyula összes versei. Verstár CD-ROM, Arcanum, Bp., 1997
Az eredeti szöveg elérhető a MEK-en: Mek.oszk.hu/00700/00709/html/vs191901.htm#20
A felvétel készült: 2013 | Játékidő: 00:01:03 | Bitráta: 96 kbps / 44 kHz / stereo

Én nem tudom, mi ez, de jó nagyon, / Elrévedezni némely szavadon, / Mint alkonyég felhőjén, mely ragyog / És rajta túl derengő csillagok. // Én nem tudom, mi ez, de édes ez, / Egy pillantásod hogyha megkeres, / Mint napsugár ha villan a tetőn, / Holott borongón már az este jön. // Én nem tudom, mi ez, de érezem, / Hogy megszépült megint az életem, / Szavaid selyme szíven símogat, / Mint márciusi szél a sírokat! // Én nem tudom, mi ez, de jó nagyon, / Fájása édes, hadd fájjon, hagyom. / Ha balgaság, ha tévedés, legyen, / Ha szerelem, bocsásd ezt meg nekem!

Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
