Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Csáth Géza: Találkoztam anyámmal

Posted by ambrusa - 2013. április 05.

Szerző: Csáth Géza (1887-1919) | Előadja: Sánta Zsolt
Megjelent: Csáth Géza: Mesék, amelyek rosszul végződnek. Magvető, Bp., 1994
Az eredeti szöveg elérhető a MEK-en: Mek.oszk.hu/00600/00634/00634.htm#8
A felvétel készült: 2013 | Játékidő: 00:05:24 | Bitráta: 96 kbps / 44 kHz / stereo

Anyám meghalt, amikor én születtem. Orvosságbűzzel volt tele a szoba, és sok helyen friss vér gőzölgött. Lábujjhegyen járkáltak, és suttogtak. Még a hajnal messze volt. Nagyon messze volt. És anyácskám hiába várta a hajnalt vágyón, kínban lehelő imával. Mire én az elsőt lélegzettem, ő meghalt. Nehezet, nagyot sóhajtott, mert szerette az apámat, és húsz éves volt csak.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Csáth Géza: Találkoztam anyámmal”

  1. Nagyon szép volt, a mű és a felolvasás is. Köszönöm. H. Ildikó

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
