Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Craz: Mérgezett tőrök háza

Posted by ambrusa - 2013. március 01.

Szerző: Craz [Varga Tamás József] (1975-    ) | Előadja: ambrusa
Megjelent: Lidércfény – amatőr kulturális folyóirat, IV. évf., 6. sz., 2010. június
A szöveg elérhető a WEB-en: Lidercfeny.hu
A felvétel készült: 2013. március 1.
Játékidő: 00:07:48 | Bitráta: 192 kbps / 48 kHz / stereo
Vaklap: Az mp3 letöltése

A szerző így vall magáról: „Egészen korán, már csecsemőkorom elején megszülettem. Már akkor írtam egy verset, amikor még nem tudtam írni. Csak verset. Betűket nem. De mégis tudtam írni, csak verset. Mármint azt mások írták le, nem én, mert akkor még nem tudtam írni. Vagyis de. Na jó, hagyjuk… (Egyesek szerint még most sem tudok.)

Craz: Mérgezett tőrök háza (Előadja: ambrusa)

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
