Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Sztakó Krisztina: Hódolat a Kisjézusnak

Posted by ambrusa - 2012. december 24.

Szerző: Sztakó Krisztina | Előadja: Sztakó Krisztina
A felvétel készült: 2012 | Játékidő: 00:04:55 | Bitráta: 128 kbps / 44 kHz / stereo

Oh, te kisded, ki születtél istállóban, / Feküdtél jászolban, rongyokba takartan, / Alig lőn helyed a nagy világban. // Csillag vezérelt hozzád bölcseket, / Pásztorokat mezőről angyal vezetett, / Ajándékot hoztak és hódoltak előtted. // S ím, csöpp csecsemő, én is eljöttem. / Nagy utat bejártam, sokszor eltévedtem, / De talán most, ma, itt célhoz értem. // Szégyelem Uram, de nem hoztam semmit, / Sem pénzt, sem aranyat, sem hamis talmit. / Bizony, Uram, üres kézzel állok itt! // De nem üres szívvel jöttem! / Amit adtál, megőriztem, / Óvtam, gyarapítottam, nevelgettem. // S ím, itt vagyok, hogy számot adjak neked. / Térdet és fejet hajtok előtted, / Mert hatalmas vagy te, csöpp kisded. // Szívembe rejtettem minden kincset, / Hát fogadd el és áld meg őket, / Hogy tovább vigyem és gyarapítsam mindet. // Az első ajándékom, mit rejt szivem, / Gyenge és sokszor megtépázott hitem, / Mely téged éltet és hozzád köti éltem. // Bíz nem adtál könnyű, gondtalan életet, / Ostoroztál, gyötörtél, adtál könnyeket, / De azok csak elmélyítették bennem a hitet. // Mikor elvettél, adtál, ha adtál elvettél, / De te tudod, hogy mit miért tettél / És én hiszem, mindent az én javamra cselekedtél! // Rejt a szívem még erőt és vas akaratot, / Elviselni a jót, a rosszat: a mindennapot. / Megélni a fájdalmat és a boldogságot. // Adtad, hogy kűzdjem végig az életet, / Járjam az utam, bolyongjam ösvényeimet, / Hogy bírjam cipelni saját keresztemet. // Ha sárba bukom, felállok, / Egy erő és egy akarat vagyok, / Ahogy te akarod, Uram, úgy akarok! // Még egy kincset rejt szivem, / Uram, ezt is lábad elé teszem, / Ez a legszebb: a szeretetem. // Ezt óvtam, ezt vigyáztam félve, / Hogy a gonosz, a rossz be ne szennyezze, / Hogy az élet vihara el ne tépje. // Mert ez az, amelyből az élet fakad, / Ez az, amelyet hírdet szavad, / Mert a szeretet te vagy, magad. // Uram, e kincseket lábad elé teszem: / Hitem, erőm, akaratom és szeretetem. / Fogadd el, mert én megőriztem. // Fogadd el és áld meg őket, / Segíts, hogy tovább vihessem mindet, / Segíts, hogy megőrizzem a kincset! // Uram, add, hogy erős legyen hitem, / Hogy hadd higyjem, fogod a kezem, / Hogy bármily nehéz is az életem, // Mindig ott leszel velem, / Végigkisérsz életemen / És soha, soha el nem hagysz engem! // Add Uram, mindig legyen elég akarásom, / Legyen erőm, bárhogy alakuljon sorsom, / Felállni mindig tudjak, akárhányszor elbukom. // Add, tiéddel egy legyen erőm és akaratom, / Hogy járjak mindig a te utadon, / Hogy róla semmi le ne tántorítson! // Szeretetet adj Uram, sokkal többet, / Hogy szeretni tudjam azt is, aki nem szeret, / Hogy szívembe ne férkőzzék soha harag vagy gyűlölet! // Hogy bármit hozzon az élet, / Mindig áldani tudjam nevedet, / És mindig legyen bennem elég szeretet! // Uram, hallgasd meg könyörgésemet, / Engedd, hogy egy életen át foghassam kezed! / Adj elég erőt, akaratot, hitet! // Add, hogy az úton a szeretet / Vezérelje minden lépésemet! / Kisded Jézus, hallgasd meg könyörgésemet! // Ammen

Sztakó Krisztina: Hódolat a Kisjézusnak — Előadja: a szerző

Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
