Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

B. Kósa Katalin: Fészekrakó

Posted by ambrusa - 2012. december 20.

Szerző: B. Kósa Katalin (1955-    ) | Előadja: ambrusa
A szöveg elérhető a WEB-en: Lidercfeny.hu
A felvétel készült: 2012. december 20.
Játékidő: 00:25:33 | Bitráta: 192 kbps / 48 kHz / stereo

Az egyik monitoron beállítottam a helyi időt. Mostantól ezt használom a jegyzeteléshez. Jegyzeteimet az egyik itteni nyelven írom, egy tollnak nevezett eszközzel, hogy bármennyire kényelmetlen is, szokjam a földi körülményeket. Nehézkesen kanyarítottam a papírra első esetlen betűimet, de hamar belejöttem. A többi monitor továbbra is a hajó eredeti idejét mutatja, de ez nekem már csak a hajón belüli automatikus folyamatok figyelemmel kíséréséhez kell. A bolygó körüli pályán már megszereztem minden adatot és információt, amire szükségem lesz.

B. Kósa Katalin: Fészekrakó (Előadja: ambrusa)
Reklámok

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
