Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Janikovszky Éva: Jó nekem!

Posted by ambrusa - 2012. október 27.

Szerző: Janikovszky Éva (1926-2003) | Előadja: Bakonyi Orsolya
Megjelent: Janikovszky Éva: Jó nekem. Móra, Budapest, 2007
A felvétel készült: 2012. októbere
Játékidő: 00:11:18 | Bitráta: 128 kbps / 44 kHz / stereo

„Én azt szeretném, ha mindenki örülne: anyukám is, apukám is, nagymamám is, nagypapám is, Micike is, a kistestvérem, meg én is. De sajnos nem örül mindenki mindig. Még én se.” Janikovszky Éva könyve igazából arról szól, hogyan lehet másoknak örömet szerezni, és hogyan lehet megtanulni azt, hogy örüljünk mások örömének. Szerintem kevés ennél szebb téma lehet – különösen egy gyerekkönyv esetében.

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
