Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Caldera, Marco: Állóháború

Posted by ambrusa - 2012. október 10.

Szerző: Caldera, Marco [Jobbágy Tibor] | Előadja: TeddyTed [Engler József]
Megjelent: Ambrus Attila J. (szerk.): Új Galaxis, 2005/7. szám, 5-8. o.
A szöveg elérhető a WEB-en: Epa.oszk.hu
A felvétel készült: 2011 | Játékidő: 00:22:32 | Bitráta: 96-128 kbps / 44 kHz / stereo

Pörögve érkezett az a pár tüzes magház, amit a süvegfa felém hajított. Mint apró világító csillagok szikráztak irányomba a belső izzástól vékony burokkal elválasztott és növényi olajjal csordultig töltött termések. Ezek már az utolsók lehettek, úgyhogy én is útjára bocsátottam a maradék hártyaleveleimet. Reméltem, hogy a kémlevelek számba vették ellenségem minden gyilkos terményét, és a jelentéseik alapján jól számítottam ki a védelemhez szükséges mennyiséget. Ha rosszul kalkuláltam, akkor végem. Gondolatban újra átfutottam a számokat. Ellenfelem ötvenhat éve kezdte el fejleszteni a tüzes magházakat, és az első biztató eredményei is csupán harminckét évvel ezelőttiek. Azóta évente kettőt tudott megtölteni olajjal, úgyhogy az utolsó négy repülhetett felém a felkelő nap sárgán beeső fényében.

Marco Caldera: Állóháború — Előadja: TeddyTed

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
