Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Marosi Katalin: Vége

Posted by ambrusa - 2012. október 07.

Szerző: Marosi Katalin | Előadja: ambrusa
A felvétel készült: 2012. október 7.
A szöveg elérhető a WEB-en: Facebook.com
Játékidő: 00:01:03 | Bitráta: 192 kbps / 48 kHz / stereo

Nem mosolyogsz rám többé égi angyal, / Elhullott és eltávozott az örök hajnal. // Mindketten tudjuk már, mindennek vége, / De még egyszer utoljára csókolj meg oly’ félve. // Nem felejtem el soha, tiszta szívből ígérem, / S amikor majd kínoz a múlt, csendben felidézem. // Csend borult rám, soha nem feledem, / Mikor első ízben kémleltem lágy tekinteted. // Tudtam már akkor is, mi titok rejlik pillantásodban, / Tudtam, hogy mi két szemedben, lelkedben is ott van. // Sajnálom… ezerszer mondhatnám ezt a búcsúszót, / De el kell mennem, és ez örök rémálmot szór. // Nem akartam így, de el kell, hogy menjek, / S utoljára csak annyit mondhatok: / Örök béke és boldogság kísérjen.

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
