Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Benedek Elek: Mikor én kisfiú voltam

Posted by ambrusa - 2012. október 05.

Szerző: Benedek Elek (1859-1929) | Előadja: Gabapa
Megjelent: Benedek Elek: Magyar mese- és mondavilág. Könyvért – Móra, Budapest, 1987-1989
A szöveg elérhető a MEK-en: http://mek.oszk.hu/04800/04833/04833.htm#69
A felvétel készült: 2012 | Játékidő: 00:15:25 | Bitráta: 128 kbps / 44 kHz / stereo

Mese, mese – miről meséljek mostan? Hát arról mesélek, hogy mikor én kisfiú voltam, mi mindent csináltam. Azám, akár hiszitek, akár nem, volt az apám kertjében egy nyárfa, de olyan magas, hogy a felső ága az eget verte. Ennek a fának az oldalában volt egy lik, abban a likban egy sárgarigó. Fogtam magamat, fölmásztam a fára, mert fájt a fogam erősen a sárgarigóra. Hiszen fájhatott, mert a lik olyan szűk volt, hogy az öklöm sem fért belé. Hopp! eszembe jut, hogy van az éd’sapámnak egy szép fehérvári bicskája, azzal kikerekítem a likat.

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
