Mindenkinek van hangja! Olvass fel Te is!

Önkéntes felolvasások weblapja. Csatlakozz!

Ambrus Attila József: Esztelenke kecskemese Emesének

Posted by ambrusa - 2012. október 01.

Szerző: Ambrus Attila József | Előadja: ambrusa
Megjelent: Kézirat | A felvétel készült: 2011. október 1.
Játékidő: 00:02:12 | Bitráta: 192 kbps / 48 kHz / stereo

Kedves Emese! Engedelmeddel ez egy e-mese neked. Nekem e mese kellemes, neked engedem egyenest. Kezed nem remeg, egered remek, engedd ezt Netedre. Fejed mellett el ne engedd. Neted etesd vele, ez nekem remek. E mese ez esetben ebben rendeltetett: Egyszer egy kecske keservesen mekegett. Szemben egy fecske feleselve fecsegett. Megesett ez eset egyszer, nem egyszer, ezerszer. Engedj el kedves fecske engemet, messze-messze, elmehetek-e egyszer emberekhez? E fecske elengedte, de fegyelmezte: menj el, de ne velem, s ne messze. Ember ellen ne emelj kezet, ezt nem szeretem. Engem nem engednek el, mert rengeteg kenyeret eszem. Menj egyetlenem, de legyen eszed, el ne vesz nekem eme eszement elemekben, mely embertelen e helyen! Ezzel eme eszetlenke kecske elment elevenen messze-messze emberekhez. S ez esett meg vele: elveszett, teljesen el. Emberek ettek, nem mekegtek, megettek egereket, kecsegeket, kecskebelet, szemeket, fejeket, eleget. Este e fecske esetlen fecsegte nekem: Ej gyerekem, egyszer engedem el kecskeemberem, de eszem nem lesz ezt emlegetnem nekem, nem s nem. E kecske mekegve esdekelt? Elengedjem, el, ej, ej e kecske elveszett, elveszett, el, el. Erre elveszejt engem? Engem egy kecske sem engesztelhet, ehelyett elmegyek, eszem egyet, eszem meggyet. E kecske ej, elesett. Emese, ez eset megesett, nem mese.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Ambrus Attila József: Esztelenke kecskemese Emesének”

  1. Tamás said

    Engedd meg kedves beste Kecske szeretnem e mese egészét! :-)
    Ez eeeezés nekem még nem megy de egyszer… :-(

Minden vélemény számít! Írd meg a Tiédet!

 
